HOW TO GET TALLER | Mystic Messenger Deep Story — Day 3

Hi, hello, ni hao. Sorry I didn’t post yesterday, I was too lazy. Triggered? Deal with it. HoNeStY iS tHe BeSt PoLiCy

Check out Anna’s blog because she’s trying to get Yoosung’s heart. Will she succeed? Idek.

Let’s get started!

++

0:00

Awww, Zen cares about Yoosung <333

I SHIP IT

++

I WANNA BE TALL TEACH ME YOUR WAYS SENPEE

++

I GREW 2 CM TOO

I’M STILL GROWING OKAY

++

ALL I WANT IS TO BE TALL IT’S NOT FAIR

++

WHAT’S THAT SUPPOSED TO MEAN

ZEN’S A FUCKBOI

OR I’M JUST TRYING TO LOOK FOR INNUENDOS

IT’S PROBABLY THE FIRST THING

++

sAME

I don’t know wtf I want to do in life

“Susan, you’re only in 9th grade”

ONLY 4 MORE YEARS UNTIL I HAVE TO DECIDE MY FUTURE JOB OKAY I AM STRESSED

++

nO ZeN, I’m NoT sErIous

++

I thought musicals were like High School Musical, not a male showing off his abs ???

++

No thanks, I’d rather not

++

Jumin’s text:

LOOK, I’M JUST TRYING TO GET SUGAR DADDIED UP HERE

++

2:00:

You know who’s a legend? Me.

I’m so legendary at making comments.

++

DAMN JAEHEE

I can’t really judge because I’m kinda same to her

Also, #Zaehee is great

++

7:00:

That’s not creepy at all :))

++

9:00

I truly feel bad for Jumin tbh, his father’s always bringing home a rat

++

My poor baby doesn’t deserve ugly fake feminists who want to steal his wealth :((

I’m the only one who can take that money

++

No wonder I’m so ugly

++

12:00:

YO ANNA, did you possess him or something, the saving part sounds exactly like something you’d say

++

NO NO NO MY TASTE IN MEN IS NOT OLD PEOPLE

I lowkey fear old men

I LIKE CAT HOES AND TALENTED RATS

++

SEVEN IS A SAVAGE

++

wELL, jUMIN, yOU dON’T REALIZE A LOT OF SHIT

LIKE HOW YOU DON’T REALIZE THAT I WANT YOUR ROUTE

++

Does Jumin Han is gay?

++

I love sleep.

Too bad school ruins that.

++

mY EMO BBY 😥

++

13:00:

Can I just match Jaehee and Zen up in this game instead of attempting to get Jumin’s route?

++

awww, Jaehee cares for everyone <333

OTP

++

15:00:

Wdym, I’m always on my phone even when I’m eating with my family

++

zEN iS sUCH A mENINIST

I’M SO GLAD JUMIN IS A FEMINIST <3333 I DON’T HAVE TO WORRY ABOUT TRYING TO EDUCATE HIM NOW <333

++

wOAH THERE ZEN

bE CONSIDERATE

IF YOU’VE WATCHED THE SUITE LIFE OF ZACK AND CODY, YOU SHOULD KNOW LONDON’S DAD WAS THE SAME AND IT BROKE MY HEART

LONDON DIDN’T WANT TO LIKE HER NEW STEP-MOM BC SHE KNEW SHE WAS GONNA LEAVE ANYWAY </3 😥

or at least that’s how I saw it

++

Awww, Jumin’s worrying about my health <3333

++

17:00:

Lmao, Seven is my spirit animal

++

 

20:00:

#RichKidStruggles

I would love rich kid problems

++

 

Even V ships this, why won’t Jumin just take a fucking hint!!??

++

Hope you enjoyed this post! Have a great day! ♥︎

++

Previous Parts:

Prologue

Day 1

Day 2

Next Parts:

Day 4

Day 5

Day 6

Day 7

Day 8

Day 9

Day 10

Day 11 (Finale)

Advertisements

15 thoughts on “HOW TO GET TALLER | Mystic Messenger Deep Story — Day 3

Leave Your Thoughts ♡

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s